Friday, August 13, 2010

Alif 3 bln

Hye kenkawan semer, semalam aku g clinic bawa alif utk enjection yg 3 bln nyer. Seb baik hr ni gak tgk dia x demam .... kalau x terpaksa lah aku cuti lagi hari nihh .. baiknyer anak ibu.


Result dr check up smlm.
Brt : 5.2 kg ( masa 2 bln tuh 4.5 kg )
Panjang : 61 cm
BMI utk umur : 13.9

Masa duk tunggu no. aku dipanggil (tau2 je lah clinic kerajaan) org ramai kann, sempat lagi alif tido. Kat ctu ada bilik utk nyusukan baby, ada katil, so aku tdokan alif, tdo meniarap, alif mmg suka gaya tdo mcm tuh .... ada gak yg tegur ' senangnyer dia tdo' ...alhamdulillah dia x meragam.
Aku x snap gambar sbb mls nk bawa kamera, hp aku plak camera nyer dh rosak (bila ler nk bwk g repair).

Lepas ni check up yg bulan ke 4, tp xde enjection, so aku request sebelah petang so bole ler aku msk kje dulu pagi tuh. Pekerja contoh ler kata kannn hehehee .... ( iyer ker ??? )

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin