Thursday, August 5, 2010

mohd alif firdaus


aduisss ... telah berkurun zaman aku x mengupdate bolg nihh ... ntahlah kalu ada lg sesapa yg msh sudi nk jengah kat blog aku nih ...

bkn xnk menulis lg tp aku bz ngan segala permasaalahan yg dtg menghimpit diri ... apa pn aku akan tabah hadapi segala ....

bg rakan2 yg msh ingat diri ini, aku cuma ingin berkongsi kegembiraan
walau tlh lama berlalu cuma saat ini baru berkesempatan nk mengupload gbr baby boy ku ini





Inilah gbr Alif masa baru dilahirkan di Hospital Serdang. Masa tuh beratnyer cuma 2.49 kg jerk, kecik molek org nyer hehehe ....

2 comments:

  1. akhirnya...
    dpt jugak tgk wajah Alif Firdaus..masih ader yang sudi...

    Biasala tu kak.. permasalahan memang tak jauh dari hidup kita.. sebab tu mental fizikal kena kuat.. kadang2 kita dibawah... kadang diatas...

    ReplyDelete
  2. bkn apa, kekadang tuh tahap emosi melebihi jangkauan tu yg rasa bercelaru ... apa pn terima kasih pd keluarga yg byk membantu

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin