Saturday, May 2, 2009

Bercuti di Port Dickson


Cuti labour day hari tu aku pg PD ngan suami dan anak2.
We all kuar pun lps abis sembahyang Jumaat, dlm kul 3 pm.

Sampai sana dlm kul 4.30, pusing2 cari parking, susah gak nak cari tpt parking. Biasalah time cuti2 mcm nihh...... mmg ramai org pun ...




Saja2 jerk g sana nak lepak2, lagi pun rasa nyer dh lama gak ktorg x d sana.
Aku x mandi pun, cuma temankan diaorg n basah2 sikit .... yang leceh nyer kat tpt tuh xde tandas awam ... aku pun xtau kat mana dia bilas badan lps mandi air laut tuhh . Setakat budak2 ok ler, bilas ngan air x guna byk mana pun ....










Yang nak seronok pun budak2 ni lerr .... tpt mandi tu cetek gak .... aku x bkn g telok kemang sbb kat sana ramai org sgt .... Apa nama tpt tuhh pun aku x perasan sgt, tapi mmg ramai org gak kat ctu, lepak2 kena pulak ngan angin sepoi2 bahasa ler kt kannnn .... ada yg main layang2 lagiiii


Kat sana kebetulan jumpa ngan family adik aku, diaorg ada family day kat sana .... anak2 sibuk ajak bermalam kat PD .... tp mana ada tempat .... lagi pun mmg xde planning nak tido ctu punn ....




Kitaorg bertolak balik dlm kul 7 pm ... msg2 dh keletihan ... adam x sempat2, dlm keta pun dh lelap ....

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin