Tuesday, May 19, 2009

Berkelah di sungai congkak .....


Hari ahad lepas aku g berkelah di sg. congkak ngan adik-beradik aku, kali nih semer ada, 7 family semer nyer. Meriah ........ lagi pula ktorg ada buat bday party utk salah sorang anak buah aku.





Adam kalau dpt main air, bkn main lagi .... sapa lagi yg nak lyn anak bujang aku tuhh kalu x hubby aku ..... duk berendam mcm bdk2 tp kalu xde dia ssh gak aku, nak kena lyn semer kerenah anak2 aku .... bila dh ramai2 tuhh fhm2 jerlahh msg2






Adam dh kesejukan .... hari tuh masa mandi air laut dia maintain jer tp bila kena air sungai x tahan dia ... bu, adam sejuk lah bu ... tuh yang aku pun duk lepak kat batu tuh sambil rendam kaki ... sian pulak tengok dier, buat nyer demam nanti aku gak yg susah ...





Selepas keletihan berendam dlm air, msg2 kelaparan lah pulak. Makan sampai dh x kira orang kiri kanan ....









Hensem nyer anak bujang ibu nih ... setiap kali berpakaian mesti nak berseluar jeans ngan baju kemeja lagi .... cam hubby aku cakap ' kecik2 lagi dah pandai nak berhebat' .... perangai sapa lagi nak di ikut kalu x perangai ayah nyer

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin