Monday, May 11, 2009

Selamat Hari Ibu ........











Tanggal 10 May 2009, aku g PD lagi ... klai nihh ngan adik2 - 3 family, bawa mak n abah aku, ktorg ada buat barbekue kat cna. Tu haa, mak aku tgh beri tunjuk ajar kan menantu2 dier cara2 nak nyalakan api .... nasib baik gak nyala, klau x x merasa ler nak mkn ikan bakar, udang n ketam bakar.
Itu antara lauk2 yg kami bawa sbgai bekalan utk di mkn di sana .... xtau nak kata sedap atau x ... tp bila dh mkn ramai2 tuhh, jd sedap gak lerr


Malam tuhh sambung lagi majlis makan2, kali nihh kat umah mak aku pulak, siap ada kek lagi, bkn nyer mak aku yg tiup, lebih ngan anak2 buah aku jer hehehehe
Aku ada 7 org adik beradik, semer dh kawin n ada anak2 cuma yg bongsu jerk single lagi ...
Bayangkan ngan kek yg besar tu agak2 cukup ker utk kami semer .... cukup sbb msg2 bkn nak mkn byk mana pun ....










Dalam ktorg sibuk2 ngan majlis utk mak aku, rupa2 nyer anak2 aku pun ada buat surprise utk aku, msg2 siap belikan hadiah lagiiii .... bila aku tya ' mana dpt duit ?' diaorg jwb ' ayah bagi ..'
hubby aku pun ckp ' itu kira dr ayah gak ler so x yah ler beli yg lain ekkk .... ' nak ckp apa , ok jer lahhhh
Apa2 pun terima kasih anak2 ibu, bkn hadiah yg ibu hrpkan sgt pun cuma kebahagian kalian .... jgn nakal2 letih tau nak lyn kerenah msg2 ....

1 comment:

  1. bestnya dapat hadiah.. kita nak dpt...tunggu Hafiy beso dulu

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin