Wednesday, June 10, 2009

Selamat Pengantin Baru ......









Haiiii, selamat bertemu kembali. Lama gak aku x berpeluang nak berceloteh, bkn apa, schedule penuh memanjang.... heheheh

Dua minggu lps aku balik kg mlk, ada sepupu kawin, kat Kg Kuala Sg Baharu. Sepupu aku tuhh ppuan, dgr nyer pengantin lelaki keje kat s/alam. Aku pun x berapa kenal, iyalah balik pun sekali sekala, x berpeluang sgt nak berbual mesra, hehhee







Ini pic aku ngan adik ipar yg kje kat klang. Masa2 mcm nih jerk msg2 berpeluang nak berjumpa, kalu yg dekat2 tuhh oklah, mmg jumpa hari2 .....




Ini semer anak n anak2 buah aku, ini wakil utk 5 family, yg lain x sempat nak snap skali, msg2 ntah duk merayau .....




Utk mggu dpn ni pulak turn aku nak kena blk perlis, anak buah hubby pulak kawin .... so nantikan cerita selanjut nyer ....

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin