Sunday, June 14, 2009

Selamat Pengantin Baru 3 .......











Hye .... citer psl pengantin lagi ( korang pun mesti bosan kan ... xde citer lain ...) hehehhe
xpa rasa nyer ini yg last aku citer kot, sbb lps ni xde jemputan utk org kawin lagiiii
Kali ni kt mlk, Kg Pengkalan Balak .... pengantin ppuan tuhhh sepupu aku ....
Utk sblah lelaki pulak 20/6 nihh .... kt Sg jelok, Kjg ... tp aku xleh g sbb dh ada planning nak g PD ngan family
Kalau korang nak tau (kalau nak lerr ..) aku berasal dr mlk, tp membesar kat sel, so saudara mara mmg ramai lagi kat sana, dulu sllu gak balik mlk, tp sejak atuk n nenek aku dh meninggal, kalu balik pun bila ada kenduri kendara n jrg bermlm kalu xde hal penting sgt
Kalau bermlm pun rumah pak cik/mak cik ler sbb rumah arwah atuk aku dh xde org duduk ...
Kali nihh we all balik 2 keta jerk, yg lain semer ada hal ... xpa lah janji ada wakil dr pihak keluarga aku .....
Semoga msg2 gembira sllu ngan kehidupan baru yg bakal di tempuhi ... onak n ranjau yg perlu ditangani ngan tabah serta penuh rasa tanggungjwb .....

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin