Wednesday, June 10, 2009

Selamat Pengantin Baru 2 .........


Hye, salam ..... selamat mendengar coleteh aku lagi ... agak2 ada ker yg nak dgr citer aku ekkk .... xplah bg yg sudi tuh terima kasih byk, sbb aku pun bkn pandai sgt pun nak bercerita ....

Kali ini kisah aku masa kat perlis pulak ... anak buah hubby aku jd pengantin .... pengantin ppuan ... kje kat putrajaya ...rasa nyer umur nyer muda gak lagi sbb Shikin anak ke 3 dr 5 beradik .... yg sulung Kashah, baru shj bertunang n ke 2 Shida .....




Ini aku mkn semeja ngan mak mertua ... pak mertua aku tinggal kat umah sbb dia x brapa sihat ... hehehe cian kannn tp dia pun x kisah ditggal2kan .... alaaa bkn lama mana pun .....

Ini gbr anak2 buah hubby aku, msg2 sdg seronok nak bersantap ...

Ini pulak gbr masa kat umah pengantin lelaki, seblh ppuan buat hari sabtu (kat kangar), seblh lelaki pulak hari ahad (kat kulim).

Jauh gak perjalanan yg kami tempuh utk nak sampai ke rumah pihak lelaki ..... lebih krg 2 jam lebih gak dr perlis nak ke kulim tuhhh, letih gak ler duk dlm keta










Selepas antar pengantin ppuan tuhh, on the way nak balik ktorg plk g jln2 ... g berkelah kat
Hutan Lipur Sedim (kalau x silap aku ler) .... masa g tuh ada 6 keta, tp masa balik 2 keta x join skali sbb ada hal, nak kena balik awal ....

So cuma 4 family jerk yg g mandi manda tuhh, utk nak g berkelah tuh xde planning so aku pun xde bawa xtra baju, tu yg msg2 mandi ngan pakai ala kadar jerk .... hehhehe nasib baik utk hubby aku ada xtra seluar traksuit, kakak ipar aku punya, tibai jer lah kalu x ngan seluar basah tuh ler nak kena duk dlm keta haiiii nasib lahhhh

Ktorg kuar dr area tuh rasa nyer dlm kul 5.30 ptg n hampir maghrib gak baru sampai umah, itu pun hubby aku x singgah mana2, kalu x lagi ler lbt ...
Minggu ni plk turn balik mlk lg, sepupu aku plk kawin .... so nntikan kisah selanjut nyer ....
byeeeee

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin